کلبه عـکس و شعر







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





هربار که کودکانه دست کسی رو گرفتم گم شدم

صبر کردن دردناکه



و فراموش کردن دردناک تر


ولی دردناک تر اینه که ندونی باید


صبر کنی یا فراموش




هر بار کودکانه دست کسی رو گرفتم گم شدم

اونقدر که ترس از گرفتن دست کسی دارم

ترس از گم شدن ندارم.....

یکی محبت می کنه و یکی ناز می کنه !اونی که ناز می کنه همیشه

محبت می بینه اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست


آموخته ام كسی كه یادم نكرد من یادش كنم

شاید او تنها تر از من باشد


ازمرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما
بمیرد .

وقتی با 1 انگشت به سمت کسی اشاره می کنی و مسخرش


میکنی اگه خوب به دستت دقت کنی 3 تا انگشتت به سمت خودته

لازمه ی خوشبختی جذب کردن چیزهای تازه نیست، بلکه حذف کردن

افکار کهنه است، افکاری که به هیچ دردی نمی خورند

هرگز در مسیر پیموده شده گام برندارید، زیرا این راه تنها به همان


جائی می رسد که دیگران رسیده اند

برایت سنگ تمام گذاشتم، افسوس که نمی دانستم با همان سنگ

ها نابودم می کنی !!

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه

… غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در




چشمهای یکد یگــرنگــــاه کنیم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ابوذر در 12:10 | |